ارز دیجیتال

رکورد قیمت بیت کوین و اتریوم باز هم شکسته شد!

دو ارز برترِ دنیای کریپتو یعنی بیت کوین و اتریوم، همچنان بی رقیب! به روند صعودی خود ادامه می دهند. به گونه ای که رکورد قیمت بیت کوین بار دیگر شکسته شده و به قیمت باورنکردنی 13 هزار دلار در هر واحد رسیده است. با اِرن وان سِکِند همراه باشید.
همین ماه گذشته بود که در خبر دیگری اعلام کردیم بیت کوین موفق به ثبت رکورد جدیدی شده و به ارزش 6000 دلار در هر واحد رسیده و حالا در کمتر از 40 روز ارزش آن دوبرابر شده است.
قیمت بیتکوین صبح امروز رکورد جدیدی به ثبت رساند و به ارزش 13 هزار و پانصد دلار در هر واحد معامله شد.
با نگاهی به اطلاعات درج شده در صفحه بیتکوین coinmarketcap شاهد هستیم که این ارز دیجیتالی در 24 ساعت گذشته افزایش قیمت 4.8 درصدی و در 7 روز گذشته 19.5 درصد افزایش ارزش داشته است. به گونه ای که ارزش کل بازار بیت کوین (market cap) به رقم بی سابقه ی 200 میلیارد دلار رسیده است.

پیش بینی قیمت بیت کوین 2017

پیش بینی:
با توجه به اقدام قریب الوقوع دو شرکت مالی آمریکایی CME و CBOE در به رسمیت شناختن بیت کوین و فراهم ساختن خرید و فروش محصولات توسط ارزهای دیجیتالی، احتمال افزایش قیمت بیت کوین به بیش از 13 هزار دلار در هر واحد در هفته آینده دور از ذهن نیست.
با این حال برخی از کارشناسان مشهور در زمینه تحلیل نموداری ،بازگشت به رقم 10 هزاردلار را پیش بینی کرده اند.

قیمت بهترین ارزهای دیجیتال

از سوی دیگر ارزدیجیتال اتریوم نیز به رکوردشکنی ادامه می دهد و موفق به ثبت قیمت 485 دلار در هر کوین رسیده است.
در همین راستا رکورد قیمت لایت کوین، بیتکوین کش و دَش نیز شکسته شده و به ترتیب به قیمت 105 دلار، 1600 دلار و 790 دلار در هر کوین رسیده اند.
اگر هنوز وارد دنیای ارزهای دیجیتال و کسب درآمد از این بازار پرسود نشدید با مطالعه مقاله ی “بیت کوین چیست” و “ارزهای دیجیتال” شروع کنید.

بنظر شما رکورد قیمت بیت کوین تا کِی شکسته می شود ؟

4/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بستن