ارز دیجیتال

عرضه اولیه کوین (ICO) چیست؟ معرفی بهترین آی‌سی‌او ها

عبارت ICO مخفف Initial Coin Offering و به معنی عرضه اولیه سکه می باشد. عرضه اولیه سکه به معنی جمع آوری سرمایه برای توسعه ی یک ارز دیجیتال جدید یا یک پروژه جدید است. به عبارت دیگر یک شخص یا یک شرکت در ازای سرمایه گذاری سرمایه گذاران در پروژه ، مقداری از یک ارز جدید (ارز ساخته شده توسط شخص) را وعده می دهد. در این مقاله به معرفی برترین پروژه ها خواهیم پرداخت.

این روش در ارزهای دیجیتال معروفی همچون اتریوم و ویوز نیز به کار گرفته شده بود و این پروژه ها از طریق برگزاری یک ico سرمایه مورد نیاز خود را تامین کرده بودند. Ico ها به ابزاری برای منقلب ساختن نه تنها ارزهای دیجیتال! و بلکه کل سیستم مالی تبدیل شده اند. توکن های عرضه شده در ico ها به سهام های آینده تبدیل شده اند.

پس از عرضه اولیه هر سکه و شرکت در آن ، شما توکن های خود را دریافت کرده و پس از آن میتوانید در اکسچینج ها به فروش برسانید.

امروزه ایجاد یک توکن بر بستر اتریوم یا دیگر رمزارزهایی که قابلیت توکن سازی دارند کاریست که با استفاده از یک یا چند برنامه نویس کاملا امکانپذیر است و نیاز به تشکیلات آنچنانی ندارد. همین موضوع کلاهبرداران را بر آن می دارد که ICO های تقلبی برپا کنند و میلیون ها دلار پول دیگران را به جیب بزنند.

از آنجایی که سرمایه و مدیریت آن ارزش دارد قبل از اینکه بخواهید بر روی یک ICO سرمایه گذاری کنید باید حسابی در سایت های مختلف بگردید و پیشینه افراد دست اندر کار آن ICO را پیدا کنید. اما خیلی ها از عهده این مهم بر نمی آیند.

خب سوال اینجاست که در بین این سیل عظیم از پروژه های مختلف که بعضا به کلاه برداری و ضرر ختم می شود! چطور پروژه های معتبر را پیدا کنیم ؟

سعی ما بر این است که در همین مطلب و بصورت مدام بهترین و معتبرترین ico ها رو معرفی کنیم. همچنین با دنبال کردن کانال earn1sec نیز آخرین و معتبرترین پروژه ها نیز لیست خواهند شد.

در حال حاضر بهترین پروژه های عرضه اولیه کوین از دید ما این پروژه ها می باشند:
پروژه nex یا همان neonexchange مدت ها در صدر برترین آی سی او های ماه های گذشته بود.
به نظر ما از هر لحاظ من جمله تیم ، رودمپ، ادیوایزرها ، ایده! و درنهایت هایپ! برترین آی سی او 2018 بود.
سه ماه اول 2019 هم احتمالا راه اندازی اکسچینج باشه.

بهترین آی سی او ها

3.7/5 - (3 امتیاز)

4 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بستن