ارز دیجیتال

آی سی او AERGO : معرفی ، مشخصات توکن و امتیازات

سوخت بلاکچین برای کسب و کارهای مستقل

توسعه تکنولوژی بلاکچین در چند سال گذشته پیشرفت چشمگیری داشته است. با این حال، مسائل مربوط به سرعت و هزینه های تراکنش، مانع از همه گیر شدن فن آوری بلاکچین شده است. ظرفیت کم کنونی پروتکل های اصلی بلوک چینی و رمزنگاری ( همچون اتریوم و بیتکوین)، که در حدود ده تا سی تراکنش در ثانیه (تی پی اس) بوده ، نمی تواند پاسخگوی نیازهای تجارت جهانی باشد.  در مقابل سیستم های مالی کنونی همچون ویزا ادعا می کند که قادر به پوشش بیش از 50 هزار تراکنش در ثانیه در شبکه خود می باشد، در حالی که سیستم پرداخت “اَلی پِی” نیز به بیش از دویست هزار تراکنش بر ثانیه رسیده است. مشکل مقیاس پذیری سیستم های مبتنی بر بلاکچین در حال حاضر محدودیت های قابل توجهی برای توسعه دارد. چطور می توان سرعت تراکنش های بلاک چین را افزایش داد بدون اینکه به امنیت و تمرکززدایی آن آسیب برساند.
برای حل این مشکل، چندین پروژه در حال حاضر پروتکل های جایگزین را راه اندازی کرده اند که هدف آنها افزایش قابل توجه توان عملیاتی پروتکل های بلوک چینی است. به عنوان مثال، EOS زیرساخت های خود را برای dApps راه اندازی کرد، که در “شبکه تست” خود می تواند بیش از 10000 تراکنش بر ثانیه را تحمل کند. ایوس در ماه ژوئن سال گذشته در طول برگزاری آی سی او خود 197 میلیون دلار جمع آوری کرد و در حال حاضر پنجمین ارزدیجیتال معروف جهان از نظر مارکت کپ است. ارز دیجیتال آیوتا قادر به پردازش 500-800 تراکنش بوده ، 400 میلیون دلار سرمایه جمع کرد و در حال حاضر یازدهمین ارز رمزنگاری شده در جهان است. با در نظر گرفتن این پروژ های بزرگ،  رشد بالقوه و توجه جامعه به پروژه ما یعنی AERGO ممکن است کمتر باشد.
به طور کلی، پروتکل های مقیاس پذیر برای dAps ها در هنگام عرضه عمومی توجه عمومی زیادی را به دست می آورند و بازگشت سرمایه نسبتا بالاتری دارند. با این حال، رقابت در این حوزه بلاکچین شدیدتر از دیگر حوزه ها بوده ، بنابراین این موضوع نیز باید در نظر گرفته شود.

در حال حاضر ما در تاریخ کسب درآمد بشریت هستیم که از مبادله کالا با استفاده از طلا یا نقره، سپس یادداشت های کاغذی، کارت های پلاستیکی شروع شد و در حال حاضر به بلاکچین رسیده است. تقریبا یک دهه از زمانیکه که شخص ناشناس با نام ساتوشی ناکاموتو ایده یک سیستم پول الکترونیکی بنام بیتکوین را عملی کرد، می گذرد. در حال حاضر پس از جلب توجه عمومی، ما پیرامون پتانسیل تکنولوژی و مشکلات اساسی مانند مقیاس پذیری و عدم تمرکز تحقیق میکنیم.

⁣توکن AERGO با هدف خدمت به بسیاری از شبکه های کنونی بلاکچین بوجود آمده است. توکن اِرگو به عنوان واسطه تبادل در اکوسیستم  AERGO در نظر گرفته شده است. به طور خاص، این توکن ها برای اجرای قرارداد هوشمند (AERGOSQL)، الگوریتم توافق DPOS، روش پرداخت برای پشتیبانی فنی Blocko در Coinstack 4.0، روش پرداخت برای سرویس های AUBA Hub، روش پرداخت برای خدمات و دارایی های موجود در بازار اِرگو و روش پرداخت برای دامنه اِرگو در نظر گرفته شده است.

پلت فرم AERGO دارای سه جزء اصلی است:

1) زنجیره آئرگو، در تلاش است که یک پروتکل عمومی بلاکچین برای کاهش مشکلاتی کنونی بلاک چین های عمومی می باشد.
الگوریتم اجماع در زنجیره AERGO مدل پروف آف استیک را محول می کند. DPOS یک مدل کارآمد و شبکه ای (انرژی) است که توسط تعدادی از پروژه های برجسته بلاکچین (مانند EOS، Steem و BitShares) مورد استفاده قرار گرفته است. درک این موضوع اسان است و مهمتر اینکه کمتر به فورک منجر می شود.
قراردادهای هوشمند در زنجیره پروژه آئرگو از SQL همچون زبان اسکریپتینگ برای نوشتن قراردادهای هوشمند پشتیبانی می کند. این رویکرد جدید مبتنی بر سنتی که به خوبی شناخته شده و استفاده از فناوری را آسان می کند، بازار انبوهی از توسعه دهندگان و کاربران را قادر می سازد تا بلاکچین آئرگو را در کسب و کار خود اتخاذ و ادغام نمایند.

2) آئرگو هاب قصد دارد توسط زنجیره AERGO اپلیکیشن های غیرمتمرکز (dApps) را به یکدیگر متصل کند. dApps هایی که ایجاد شده اند در نظر گرفته شده که در یکی از دو مخزن ذخیره شوند (فکر می کنید چیز شبیه به گیت هاب):
*مخزن عمومی آئرگو ،یک زیرساخت اساسی غیرمتمرکزمشترک برای دپ ها می‌باشد
(برای میزبانی پروژه های منبع باز یا سرورهای ساخت خودکار برای رایانه های ابر عمومی استفاده می شود)
*مخزن خصوصی آئرگو ، یک زیرساخت کنترل شده، امن و خصوصی برای dApps است. هدف آن دستیابی به کنترل دسترسی، امنیت نرم افزار و عملکرد، انطباق داده ها و همچنین کیفیت خدمات است که برای سیستم های IT شرکت بسیار مورد نیاز است

3) مارکت AERGO، یک فروشگاه مطرح برای برنامه های کاربردی نرم افزاری، محاسبات منابع و سایر خدمات بهینه شده برای زنجیره آئرگو است. این پیشنهاد به فعال کردن ارائه دهندگان خدمات، فروشندگان نرم افزار و فروشندگان زیرساخت ابری می پردازد تا بتوانند محصولات و خدمات خود را در اختیار کاربران آئرگو قرار دهند.

نقاط بارز پروژه:
فن آوری هسته پروژه آئرگو بر اساس COINSTACK2 از شرکت Blocko Inc می باشد. (بلوکو)، یک فن آوری پیشرو در بلاکچین و شرکت فناوری اطلاعات با پروژه هایی در دست، در کشورهای بریتانیا، کره جنوبی و هنگ کنگ است. سیستم های بلاکچین مبتنی بر کوین استک در حال حاضر توسط 25 میلیون کاربر در بیش از 20 سیستم تولید به خدمت گرفته شده است. ما می توانیم توسعه را در یک مرحله بسیار پیشرفته انتظار داشته باشیم.
– Blocko دارای مشتری های سازمانی موجود است که از سیستم بلاکچین ساخت بلوکو استفاده می کنند. آنها را می توان برای ادغام یا مهاجرت به زنجیره AERGO تشویق کرد.
-AERGO توسط Blocko ساخته شده، یک شرکت تحقیق و توسعه بلاک چین در کره جنوبی، که تبدیل به شرکت پیشرو بلوچین در کره جنوبی با بیش از 90 درصد سهم بازار شده است. پلتفرم Blockchain-to-a-service آنها یعنی، Coinstack، در سامسونگ، LG CNS، Hyundai و شرکت های بسیار دیگر اجرا شده است.

-تیم با تجربه در استقرار پروژه های بلاکچینی ، رکورددار کارافنینان موفق
-زبان برنامه نویسی ساز SQL مورد علاقه برنامه نوسان برای نوشتن قراردادهای هوشمند. این رویکرد جدید، بازار انبوهی از توسعه دهندگان و کاربران را قادر می سازد تا شبکه AERGO را در کسب و کار خود اتخاذ کنند.
-این پلت فرم برای توسعه دهندگان امکان بلوچین و dApps خود را در هر دو زنجیره مجاز و مجاز را سفارشی می کند. توسعه دهندگان می توانند به تنهایی یا یک پیکربندی که هر دو را یکپارچه می کنند، انتخاب کنند.
– پروژه امتیاز بالایی توسط سرمایه گذاران و سایت های بزرگ دریافت کرده است . همچون ICOdrops، cryptobrief


مشخصات توکن:
تعداد کل توکن های موجود در شبکه 500 میلیون عدد خواهد بود که 30 درصد آن در فروش و ایردراپ منتشر خواهد شد. قیمت هر توکن نیز 0.2 دلار خواهد بود. فروش عمومی کنسل شده و بجای آن ایردراپ جایگزین شده است.

امتیاز کلی:
به نظر ما پروژه AERGO جزو 10 پروژه برتر سال 2018 می باشد و از نظر میزان توجه و هایپ هم رده آی سی او های بزرگی همچون Ankr – NEX و Quarkchain می باشد.

https://www.aergo.io/

نویسنده/ author:
earn1sec@gmail.com

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بستن