ارز دیجیتال

سایتهای کسب رایگان ارزهای دیجیتالی ( لایت کوین – دَش – اتریوم و ..)

با آموزشی دیگر از سری آموزش های کسب درآمد اینترنتی و کسب درآمد بیت کوینی در خدمت شما همراهان همیشگی هستیم. اگر مطالب قبلی را دنبال کرده باشید، دیدید که در چندین مطلب از جمله کسب بیت کوین رایگان و سایتهای کلیکی بیتکوینی به معرفی سایت های بیت کوینی رایگان و آموزش ساخت حساب بیت کوین پرداختیم.

از آنجا که دنیای ارزهای دیجیتال تنها بیت کوین نیست! و کریپتوهای باارزش دیگری همچون اتریوم، دش، لایت کوین و بیت‌کوین کش نیز وجود دارند، در این مطلب به منظور کسب رایگان ارزهای دیجیتالی به معرفی سایتهای کسب رایگان ارزهای دیجیتالی می‌پردازیم.

بوسیله سایتهایی که در ادامه معرفی می شود قادر به کسب: لایت کوین رایگان، دش Dash رایگان، اتریوم رایگان، بیتکیون کش رایگان و دیگر ارزهای دیجیتالی با ارزش بصورت رایگان خواهیم بود.
قبل از هرچیز ابتدا در سایت CoinPot ثبت نام کنید. این سایت یک حساب/کیف پول واسط برای دریافت/جمع آوری ارزهای دیجیتالی است.
خب سوالی که پیش میاد این است که چرا نیاز به این حساب داریم درحالیکه کیف پول بلاک‌چین ساختیم؟
دلیل این است که سایتهای کسب درآمد بیت کوینی معمولا! مبالغ کسب شده توسط کاربران رو بطور مستقیم به بلاک چین واریز نمیکنن و ابتدا درآمد کسب شده کاربران را به سایت های واسطی همچون CoinPot واریز میکنن، و سپس شما باید این مبالغ رو به حساب اصلی خودتون در سایت بلاک چین منتقل کنید. پس بهتره یک حساب در کوین پات بسازید.

میکرو والت کوین‌پات دارای دو ویژگی بسیار خوب می باشد. اولی تبدیل ارز (Convert) و دوم استخراج (Mine) کوین های پشتیبانی شده توسط خودش ( بیت کوین – لایت کوین – دش – بیتکوین کش – روژکوین):

محدودیت و کارمزد برداشت در این سایت بصورت زیر است :
لایت کوین = حداقل برداشت : ۰.۰۰۲ لایت – کارمزد برداشت : فری
دوژکوین = حداقل برداشت : ۵۰ دوژ – کارمزد برداشت : فری
دش = حداقل برداشت : ۰.۰۰۰۲ دش – کارمزد برداشت : فری
بیت کوین کش = حداقل برداشت : ۰.۰۰۰۱
بیت کوین = حداقل برداشت : ۱۰۰۰۰ satoshi – کارمزد برداشت : ۱۰۰۰ satoshi (در صورت برداشت بیش از ۵۰۰۰۰ ساتوشی واریز بدون کارمزد است)
حساب های واسط همانطور که از اسمش پیداست و قبلا نیز در پست کسب درامد رایگان با سایت های قطره ای بیان شد، نیازمند برداشت به کیف پول اصلی بلاک چین برای تبدیل به ریال می باشد.

نمایی از حساب شما در :

درگاه واسط CoinPot


*پس از ساخت حساب در درگاه واسط CoinPot نوبت به ثبت نام و فعالیت در سایت های کسب ارزدیجیتال می شود.

چند نکته قبل از معرفی و شروع کسب درآمد:
– این سایتها درآمد قطره ای و ناچیزی به ازای هرفعالیت می پردازند پس توقع خاصی نداشته باشید
– زیرمجموعه گیری به افزایش درآمد شما کمک می‌کند
– روزانه در هر سایت می‌توانید چندین مرتبه درخواست بیت کوین/کوین رایگان دهید
– مهمترین نکته برای افراد مبتدی قبل از شروع فعالیت:
در بیشتر سایت های که در ادامه و به منظور کسب درآمد معرفی شدند برای هر بار دریافت ارز دیجیتالی رایگان باید قسمت “تشخیص انسان از ربات یا (کپچا)” تکمیل شود که سایت تشخیص دهد شما متقلب نیستید. در برخی سایتها تنها یک نوع کپچا قرار داده شده و در برخی سایت ها برای امنیت بیشتر دو نوع کپچا قرار داده شده است. در سایت های معرفی شده وقتی که درخواست بیت کوین رایگان می‌دهید ( معمولا با کلمه Claim now مشخص شده) یه پنجره برای انجام کد کپچا باز می شود که معمولا به یکی از دو صورت زیر می باشد و شما باید یکی از آن را مطابق شکل داخل سایت مذکور تکمیل کنید.

معرفی سایتهای کسب کریپتو :

ابتدا به معرفی 4 سایت از مجموعه moon می پردازیم:
برای برداشت از 4 سایت زیر ابتدا باید در CoinPot حساب داشته باشید و ایمیلی که در CoinPot وارد کردید رو در این سه سایت هم وارد کنید

سایت moonb :
این سایت بهترین فاست برای کسب رایگان بیتکوین کش محسوب میشه. برای ثبت نام در moonb هم می‌تونید به طور مستقیم از کیف پول بیتکوین کش خودتون بهره ببرید یا اینکه از ایمیلی که برای ثبت نام در CoinPot استفاده کرده بودید، اینجا هم استفاده کنید تا درآمد شما به CoinPot منتقل شود. برای شروع کار در میانه صفحه گزینه به نام claim now وجود داره که پس از زدن اون پنجره ای برای تکمیل کپچا باز میشه. و پس از زدن تیک کپچا و submit بیتکوین کش رایگان به حساب شما واریز میشه. شما میتونید در طول روز این کار رو تکرار کنید. برای ثبت نام روی لینک روبرو کلیک کنید.

سایت moonliteco:
moonliteco بهترین سایت برای کسب رایگان لایت کوین هستش. به منظور ثبت نام در این سایت هم می‌تونید به طور مستقیم از کیف پول لایت کوین خودتون بهره ببرید یا اینکه از ایمیلی که برای ثبت نام در CoinPot استفاده کرده بودید، اینجا هم استفاده کنید تا درآمد شما به CoinPot منتقل شود.
برای شروع کسب درآمد در میانه صفحه گزینه به نام claim now وجود داره که پس از زدن اون پنجره ای برای تکمیل کپچا باز میشه. و پس از زدن تیک کپچا و submit لایت کوین رایگان به حساب شما واریز میشه. شما میتونید در طول روز و هر 10 دقیقه ، این عمل رو تکرار کنید.
برای ثبت نام روی لینک روبرو کلیک کنید.

سایت moondash:
moondash یکی از بهترین سایتها برای کسب رایگان ارز دیجیتالی دش (dash) می باشد. این ارز دیجیتال در حال حاضر 450 دلار قیمت دارد. برای ثبت نام در این سایت باید از ایمیلی که برای ثبت نام در CoinPot استفاده کرده بودید، اینجا هم استفاده کنید تا درآمد شما به CoinPot منتقل شود.
پس از ثبت نام در سایت، در میانه صفحه گزینه به نام claim now وجود داره که پس از زدن اون پنجره ای برای تکمیل کپچا باز میشه. و پس از زدن تیک کپچا و سپس submit ، مقداری دَش رایگان به حساب شما واریز میشه. شما میتونید هر 10 دقیقه، این عمل رو طی روز تکرار کنید.
برای ثبت نام روی لینک روبرو کلیک کنید.

سایت moonbit:
این سایت رو قبلا در مطلب کسب رایگان بیت کوین معرفی کردیم. پس از ثبت نام در سایت ، در میانه صفحه گزینه به نام claim now وجود داره که پس از زدن اون پنجره ای برای تکمیل کپچا باز میشه. و پس از زدن تیک کپچا و submit بیت کوین رایگان به حساب شما واریز میشه. شما میتونید هر 10 دقیقه ، این عمل رو طی روز تکرار کنید.
برای ثبت نام روی لینک روبرو کلیک کنید.


سایت coinfaucet:
سایت coinfaucet بهترین سایت کسب رایگان رایپل (Ripple) می باشد. قیمت هر واحد رایپل در حال حاضر 0.23 دلار می باشد. این سایت با طراحی یکتا، تحت مالکیت تیم قدیمی و معتبر Get-Paid.com هستش. بنابراین هیچ نگرانی پیرامون پرداخت نداشته باشید. پس از ثبت نام و ورود به سایت، در میانه صفحه بر روی Roll کلیک کنید. این سایت همچنین دارای قسمت های قرعه کشی هفتگی (Lottery) و بازی (MultiXRP) نیز می باشد.
به منظور برداشت درآمد کسب شده نیز در قسمت Setting، کیف پول راپیل خود را درج نمایید.
برای شروع کسب درآمد روی لینک روبرو کلیک کنید:


سایت swissadspayseth:
این سایت برای کسب اتریوم رایگان می باشد. این سایت ظاهر و کارایی بسیار شبیه به سایت بزرگ freebitco داره . شامل بازی – لاتاری و کسب درآمد رایگان. البته این سایت فقط از اتریوم پشتیبانی می کنه. پس از ورود به سایت از منوی بالا بر روی faucet کلیک نموده و سپس در وسط صفحه پس از جواب دادن به کد انسان شناسی بر روی claim کلیک کنید.
برای ثبت نام در این سایت روی لینک زیر کلیک کنید:


سه سایت بعدی نیز از یک مجموعه هستند و دارای مالک مشترکی می باشند:
در این سه سایت کوین های – Bitcoin, Dogecoin, Litecoin, Dashcoin, Blackcoin, BitcoinCash, Ethereum بصورت رایگان بدست میاد.
سایت bitcoinfaucet – سایت coindice – سایت freebitcoin.win
صفحه اول هر سه سایت چیزی شبیه به تصویر پایین هست. و مطابق تصویر و با توجه به فِلِش ها می توان کوین مورد نظر را انتخاب کرد. در صفحه بعد از آن نیز می بایست کد کپچا را تکمیل نموده و سپس بر روی claim کلیک کنید.

بزودی سایت های بیشتری برای کسب رایگان ارزهای دیجیتالی از جمله اتریوم و بیت کوین کش نیز اضافه خواهد شد.

3.5/5 - (14 امتیاز)
برچسب ها

61 دیدگاه

  1. سلام
    1. شما چه سایتی برای درآمود ارزدیجیتال که رایگان هم باشه پیشنهاد میکنید؟
    2. من یه مدت تو سایت coinpot فعالیت داشتم ولی یه مدته هم این سایت هم سایت های زیرمجموعش برام باز نمیشن و دچار مشکل شدن. دلیلش رو میدونید؟

  2. سلام من تازه واردفیسبوک شدم بعدرمز جدید دادم نه رمز ایمیل الان نزدیک ۱۰روزمیشه که وقتی میخوام ازسایت برداشت ارز بزنم پیامک براایمیلم نمیادکه تاییدکنم بعدواریز کیف پولم بشه تازه رمزفیسبوکم روهم دوباره بروزرسانی کردم به رمزایمیلم ولی درست نشد لطفا بگید من چیکارکنم؟

  3. سلام این مورد رو می نویسه و انتقال نمی ده
    Faucet claim failed: This faucet depends on the revenue from displaying a small number of adverts that may interest you, so that we can continue to payout.
    We respectfully ask you to disable your ad-blocking browser plugin/software or add this page to the exception list and then refresh the page

  4. سلام میشه لطفا راهنماییم کنید که سایت بانک اف ترون معتبره یا نه؟
    سرمایه گذاری کنم توش؟

  5. سلام وقتتون بخیر
    من دارم با coinpot و سایت های زیرمحموعه اش کار میکنم.توی سایت های زیرمجموعه اش ( مثلا moonbitcoin.cash )همون روز اول چندین مرحله claim زدم و اومد به حساب.ولی بعد از یکی دوساعت وقتی claim میزدم خطا میداد و این پیغام میومد:
    Faucet claim failed: Due to high fraud levels, we no longer allow claims from VPN/Proxy/TOR IP addresses
    مشکل کجاست؟
    من از vpn با IP ثابت استفاده میکنم و بدون قطع و وصل شدن یهو این پیغام اومد (در مورد همه سایت های زیرمجموعه اش همینو میگه)
    داستان چیه؟

  6. سلام ، من هنگام استخراج از سایتهای کوین پوت ف*یلتر ش*کنم روشن مونده بود البته بعضی وقتها ، حالا دیگه اجازه استخراج به من نمیده و پیام میده ، الان برای حله این مشگل باید چیکار کنم ؟

  7. سلام ببخشید در بخش ولت فقط چندتا ارز دیجیتال هست
    ارزایی مثل دش هم میشه جابه جا کرد با ولت؟

    1. درود
      هر ارزدیجیتال ولت مخصوص به خودش رو داره
      پست مربوط به کیف پول های ارزهای دیجیتال بخونید

  8. سلام
    چرا کوین پات حساب منو ساسپند کرده و تراکنش لایت کوبن که درخواست داده بودم کنسل کرده

  9. سلام به نظر من ماين كردن بيت كوين كاري بيهودس و خيلي هزينه بر تر از در آمديه كه داره اون برق و اينترنتي كه استفاده ميشه پولش بيشتر ميشه تا ماين كردن …

  10. سلام من چند وقتی هست که فعالیت میکنم و الان دو سه از ارز هام توی coinbot به مقدار برداشت رسیده ولی انگار دکمه withdraw کار نمیکنه . چطور انتقال بدم به کیف پول خودم

  11. سلام و خسته نباشید
    آیا CoinPot واقعی است یعنی پرداخت واقعی دارد و تقلب نیست؟
    و چگونه بیت کوین از CoinPot به حساب blockchain خود انتقال بدهم؟
    لطفا کمک کنید

  12. سلام. آیا همانند مجموعه سایت های moon که مستقیما و با هربار claim ارز را بلافاصله به سایت کوین پات انتقال میدن سایتهایی هم هستند که به همین نحو متصل به حساب faucethub باشند و درآمد را به صورت آنی به این حساب منتقل کنند؟ اگه چنین سایت هایی وجود دارند معرفی کنید. ممنون میشم جوابم را بدید.

  13. سلام
    میشه لطفا آدرس اون 3تا سایت آخر رو کامل بنویسید چون لینک نیستن شما هم دامنشون رو ننوشتید دات کام یا چیز دیگه هستن

  14. با سلام انتقال ارزهای استخراج شده به کیف پول معمولا چقدر طول میکشه. من لایت کوین استخراج شده را بیش از یک هفته است که به کیف پولم انتقال دادم اما هنوز به کیف پولم منتقل نشده است.

    1. سلام
      استخراج فقط با دستگاه های پیشرفته مخصوص ممکن هست.
      اگر منظور شما بدست اوردن از سایت های رایگان هست! که اسمش استخراج نیست.
      احتمال هم داره اون سایت کلاه بردار باشه.

  15. با سلام وتشکراز سایت خوبتون. این سایت https://www.coinfaucet.io من هر کاری میکنم نمیتونم ثبت نام کنم . علت چیه. میگه شما بیشتر از یک اکانت نمیتونی ثبت نام کنی . درصورتی که من هنوز بعد از ثبت نام نتونستم وارد صفحه اصلی بشم

  16. با سلام خسته نباشید دوست عزیز من نمیتونم در سایت اتریوم ثبت نام کنم لطفا راهنمایی کنید مشخصات رو پر میکنم ها ولی نمیدونم چرا نمیره

  17. با سلام
    من دو سوال دارم
    1- خودم و زیرمجموعه هام از مرورگر CryptoTab استفاده می کنیم . یکی از زیرمجموعه ها بطور ناگهانی و بدون اینکه انتقال بیت کوین انجام بده ناگهان ساتوشی هاش از 0.00001 به 0.000001 تبدیل شد. دلیلش چی هست و چطور می تونین آنها رو برگردونیم ؟ در قسمت withdraw و
    history آن که نگاه می کنم چیزی ثبت نشده .
    2- با فیلتر شکن وارد blochchain می شم . اما هر چند روز یکبار می بینم که Share address من تغییر کرده .و مجبورم ساتوشی ها رو در
    Share address جدید بریزم . اما مجموع همه آنها را در دارم . دلیل این موضوع چی هست؟
    با تشکر

    1. درود
      با این افزونه اصلا کار نکردم و توصیه هم نمیشه
      بهتره با پشتیبانیش تماس بگیرید
      2- نیازی به انتقال ساتوشی ها نیست. تمام اون ادرس ها متعلق به شماست .. برای امنیت هر روز ادرس جدیدی در اختیار شما میگذارن

      1. با سلام مجدد
        آیا ما برای CoinPot هم می توانیم زیرمجموعه داشته باشیم یا خیر ؟
        اگر جواب مثبت است کدام قسمت ان برای این کار است ؟
        با تشکر

  18. با سلام وتشکراز سایت خوبتون. این سایت https://www.coinfaucet.io ایا واریزی داره؟اسکم نیستش؟منظورم اینه وقت نزاریم بعدش هیچ. سوال دومم برای کیف پول چه کیف پولی رو برا ریپل پیشنهاد میکنید ممنون

  19. سلام
    برای سایتهای بالا که گفتین همشون از واسط coinpot استفاده میکنن؟ مثلا تو سایت freebitcoin.win برای هر ارز از شما یک آدرس والت میخاد باید ایمیل coinpot رو وارد کرد یا میشه برای همه آدرس بلاکچین رو هم وارد کرد؟
    کلا در قسمت آدرس دادن مشکل دارم اینا هرکدوم با یک کیف پول کار میکنن شما راه حلی دارید که لازم نباشه کیف پولهای متعدد درست کرد و مستقیما به آدرس بلاکچین فرستاد؟
    ممنونم از سایت خوبتون یکی دو تا از سایتها رو نداشتم با لینک شما ثبت نام کردم. مرسی

    1. درود
      نه همشون استفاده نمیکنن. سه سایت سایت اخر به FaucetHub.io میکنن ( این هم شبیه coinpot واسط هست)
      هر کوین! یک کیف پول مشخص داره
      بلاکچین فقط 3 تا کوین رو ساپورت میکنه

    1. سلام
      باید ایمیلی که در coin pot ثبت نام کردید در bonus bitcoin هم بزنید
      هرمقداری که از سایت بدست بیارید مستقیم به coin pot واریز میشه

    1. سلام .من کلا چیزی ازاین کار نمیدونم ولی میخوام ۶۰تومن سرمایه گذاری کنم ولی نمیدونم چقدرمیتونم دریک ماه دربیارم .اگه ممکنع راهنمایی کنید.ممنون

  20. سلام و عرض ادب خدمت شما دوست عزیزم
    من امشب یه حساب توی coinpot باز کردم. خب الان شماره حسابی چیزی نداره که بتونیم ارزهامون رو انتقال بدیم؟
    لطفا راهنمایی کنین.
    ممنون

    1. سلام
      شما فعلا فعالیت کنید، هنوز شروع به کسب درآمد نکردید به فکر انتقال نباشید
      بعد از رسیدن به حداقل برداشت از داخل سایت CoinPot روی اون دکمه های آبی که نوشته شده View bitcoin core summary بزنید و از طریق گزینه Withdraw بیت کوین رو برداشت بزنید.
      برای بقیه ارزهای بدست آمده در این سایت هم، از طریق گزینه convert به بیت کوین تبدیل کنید و سپس برداشت بزنید

    1. درود
      فعلا به فکر تبدیل نباشید
      اصلا ارزدیجیتال رو نباید تبدیل کرد، بگذارید بمونه ارزشش چندین برابر میشه
      بیت کوین ماه پیش 6 هزار دلار بود، الان شده 10 هزار دلار….. پس نتیجه میگیریم نگه داشتن این ارزها منفعت بیشتری داره

  21. سلام من رمز دوم بلاک چاین یادم رفته نمیتونم برداشت کنم باید چیکار کنم؟ اپلیکیشن خوب اندروید برای کسب بیت کویین سراغ دارید؟

      1. سلام این 2fa codeچیه تو سایت کوین پت من نمیتونم وارد بشم لطفا راهنمایی کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بستن