ارز دیجیتال

bitminer | سایت جدید برای کسب درآمد بیت کوینی و سرمایه گذاری

سایت جدید ماینینگ برای کسب درآمد 
میزان سود در بین سایتهای سرمایه گذاری بیت کوین
حداقل میزان ۰٫۰۶۲ بیت کوین برای خرید ۲۵ گیگاهش
اسکم

سلام
با معرفی سایت سرمایه گذاری در خدمت شما هستم که مدتی هست کارش رو شروع کرده.
این سایت ترکیبی از هایپ و ماینینگ یا بعبارتی بین این دو می باشد
 , یعنی با قطعیت نمیشه گفت سایت ماینینگ می باشد و یا هایپ اما سایت هیچ شکایتی تا به حال نداشته و تا الان کامل به کاربرا پرداخت کردن.
مدت زمان این سرمایه گذاری ۵ ساله است

Difficulty: 35985640265  — Current Price: 0.0015B / GHs

در حال حاضر قیمت هش برابر با ۱۵۰ هزار ساتوشی میباشد . و این به خاطر پائین بودن قیمت بیتکوین و در نتیجه اختلاف محاسباتی پائین بیتکوین در حال حاضر میباشد . شروع خرید بسته های سرمایه گذاری از ۳۰ بسته میباشد یعنی شروع خرید از ۰٫۰۴۵۰۱۱۰۶  بیتکوین برای ۵ سال میباشد.

سرمایه گذاری در سایت:

در این سایت می تونید با خرید گیگاهش و سرمایه گذاری سود معقولی دریافت کنید

این روش سرمایه گذاری که قبلا هم اشاره شده استخراج به روش ابری نام داره که یکی از روش های mining و یا استخراج بیت کوین است که در آن شما باید در یکی از سایت های این روش ثبت نام کنید (همانند سایت بالا) و سپس در آن سرمایه گذاری کنید و این سایتها با داشتن یک سرور ، گیگاهاش خود را به من و شما اجاره و یا می فروشند. در این روش میزان کسب درآمد شما به مقدار سرمایه گذاری شما بستگی دارد .

سایت هر ۱GH/S رو ۰٫۰۰۲۵ بیت کوین ارایه میده. مهم ترین مزیتش هم اینه که ۵ سال  میتونین از هش ریتی که خرید کردید استفاده کنین.

پس از ورود به سایت در قسمت Signup آدرس ایمیل خود و یک پسورد برای ورود انتخاب کنید و وارد کنید در کادر بعدی دوباره پسورد را وارد کرده و بر روی  Create Account کلیک کنید .یک ایمیل برای شما ارسال می شود بر روی لینکی که در آن قرار دارد کلیک کنید تا اکانت شما فعال شود .
برای شروع سرمایه گذاری هم روی  Buy A Contract کیک و پس از مشخص نمودن میزان سرمایه گذاری (مقدار Hash Power ) روی go to checkout کلیک کنید.
به شما یک آدرس کیف پول بیت کوین میده که باید به میزان اعلام شده بیت کوین رو بهش واریز کنید به گفته سایت تا ۱۲ ساعت ممکنه طول بکشه  پول بهش واریز میشه و پس از ورود به قسمت Profile تراکنش رو تایید میکنید تا ماینینگ شروع بشه

مزایا و معایب سایت سرمایه گذاری :

  • ۶ ماه آنلاین و پرداخت مستمر
  • مدت زمان این سرمایه گذاری ۵ ساله است
  • حداقل میزان سرمایه گذاری ۰٫۰۶۲ بیت کوین برای خرید ۲۵ گیگاهش
  • حداقل زمان برگشت سرمایه ۳ ماه
  • مینیمم برداشت ۱mBTC 
  • نحوه افتتاح حساب بیت کوین

————————————————————————————————-
برای ساخت حساب بیت کوین هم به لینک پایین مراجعه بفرمایید:

نحوه افتتاح حساب بیت کوین

5/5 - (1 امتیاز)
بستن