ارز دیجیتال

مسدود شدن حساب کاربران ایرانی در اکسچنج بیترکس Bittrex

اگر دستی در دنیای کریپتو داشته باشید، مطلع هستید که بیترکس یکی از بزرگترین صرافی های ارز های دیجیتال است که روزانه حجم بالایی از معاملات ارزهای رمزنگاری شده را با بیت کوین و اتریوم یا usdt انجام می دهد. بتازگی اخباری پیرامون مسدود شدن حساب کاربران ایرانی در اکسچنج بیترکس Bittrex به گوش می‌رسد. در ادامه با اِرن وان سِکِند همراه باشید.
این صرافی دیجیتالی، شامل بهترین و بعضا جدیدترین کوین های رمز نگاری شده می شود. علاوه بر پوشش کوین ها، اکسچینجر بیترکس با دارا بودن تأیید هویت دو مرحله ای (two factor authentication) دارای امنیت بالایی است. کارمزدهای خرید و فروش نیز ۰٫۲۵٪ از مبلغ خرید هر ارز است .
تجارتخانه بیترکس در کشور آمریکا واقع شده اما بدلیل عدم پشتیبانی از دلار و حواله، تمام مردم جهان برای مبادله ارزهای دیجیتال قادر به استفاده از آن هستند.

دسترسی ایرانی ها به بیترکس:

تا پیش از این مقاله ایرانی ها بدون هیچ مشکلی در اکسچینج بیترکس فعالیت داشتند اما این صرافی به مدت ۴ روز است که اقدام به غیرفعال سازی بیشتر اکانت‌های ایرانی کرده و اجازه برداشت محتویات حساب را نمی‌دهد. پشتیبانی سایت پاسخگو نیست و هیچ خبر رسمی در این باره منتشر نشده است.
کاربران به هنگام ورود به سایت با چنین پیغامی روبرو می شوند:

مسدود شدن حساب کاربران ایرانی در اکسچنج بیترکس Bittrex
در صورت انتشار بیانیه رسمی از جانب bittrex، در همین پست اطلاع رسانی خواهد شد.

آخرین بروزرسانی:
آخرین وضعیت بیترکس

براساس اطلاعیه بالا، از کاربران خواسته شده که صبر داشته باشند تا اکانت ها بررسی شوند. زمان دقیقی برا بیانیه بعدی اعلام نشده است.

5/5 - (1 امتیاز)

3 دیدگاه

  1. سلام تاکی این بلوکه شدن حسابها ادامه دارد چطوری ازاد کنیم چیکار کنیم لطفا راهنمایی کنید ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بستن