دیگر سیستم ها

آموزش افتتاح حساب وب مانی webmoney

معرفی وب مانی
آموزش افتتاح حساب وب مانی
چگونه در وب مانی مینی کیف پول ایجاد نمایید

معرفی وب مانی
در سال ۱۹۹۸ پول الکترونیکی وب مانی راه اندازی شده است. مالک آن شرکت  “WMtransfer LTD”  می باشد ، طراح و سازنده این پول، شرکت روسی  “Vychislitelnye sily”  است که هم اکنون پشتیبانی فنی این سیستم را انجام می‌دهد..
سیستم نرم افزاری این پول الکترونیکی توسط شرکت”نیروهای محاسباتی” طراحی و ساخته شده است.
در حال حاضر حدود ۶ میلیون کاربر در دنیا مجازی از وب مانی استفاده می کنند و روز به روز به کاربران این پول الکترونیکی افزوده می شود.مهمترین خصوصیت این پول الکترونیکی ،امنیت بالا  آن می باشد. بعداز افتتاح حساب وب مانی برای کاربر فایل کلیدی مخصوص حساب ساخته شده ارایه می گردد که توسط این فایل کلیدی دسترسی به حساب ممکن می باشد. همین طور شما می توانید در تنظیمات حساب دسترسی به حساب را با یک یا چندIP محدود نمایید تا اینکه از ورود دیگران به حساب تان جلوگیری نمایید.

برای استفاده از وب مانی در ابتدا باید با توجه به زمینه کاریتان و مقدار حجم پولی که می خواد تبادل کنید

یا حساب مینی و یا حساب کلاسیک افتتاح کنید . به هر حساب وب مانی شماره شناسایی مخصوص(WMID ) تعلق می گیرد. هر کاربر در سیستم پول الکترونیکی وب مانی از گواهینامه الکترونیکی برخوردار می گردد. طبق اطلاعات وارد شده  در زمان افتتاح حساب برای کاربران انواع گواهینامه الکترونیکی ارایه میگردد. اگر مشخصات شخصی وارد ننمائید، گواهینامه ناشناس واگر مشخصات خود را وارد نمائید، گواهینامه تشریفاتی تعلق میگیرد< در زمان افتتاح حساب شما می توانید  مشخصات خود را وارد نموده و از گواهینامه تشریفاتی برخوردارشوید
هر حساب دارای ۶ شماره مختلف می باشد این شماره ها نشانگر واحد ارزی (امریکا, روسیه, اتحادیه اروپا, اوکراین, بلاروس و ازبکستان) هستند.

نشانگر  دلار آمریکا Z
نشانگر ارز یورو E
نشانگر روبل روسیه R
نشانگر  پول واحد اوکراین U
نشانگر پول واحد بلاروس B
نشانگر پول واحد ازبکستان Y

این شماره حسابها جدا از شماره شناسایی حساب (WMID) می باشد و برای انجام حواله باید از شماره ارز مشخص استفاده گردد.

سیستم وب‌مانی برای نقل و انتقالات بالای ۰٫۰۱WMمعادل ۰٫۸% تراکنش کارمزد دریافت می کند. حداکثر کارمزد برای هر WMبه قرار زیر است:

WMG

WMY

WMB

WMU

WMR

WME

WMZ

۲

۵۵

۱۰۰

۲۵۰

۱۵۰۰

۵۰

۵۰ USD

 

 

در مورد نقل و انتقالات بین کیف پول‌های هم نوع در یک WMID  هیچ کارمزدی کسر نمی‌شود

آموزش افتتاح حساب وب مانی :
 ۱- برای ایجاد یک حساب در webmoney ابتدا لازم است که وارد وب سایت:

www.wmtransfer.com شوید. روی دکمه sign up کلیک کنید.

۲- صفحه ای مانند کادر زیر باز می شود. در کادر خالی شماره موبایل خود را درج نمایید.
باید در این بخش؛
یک شماره تلفن واقعی که قبلا برای ایجاد حساب وب مانی، استفاده نشده باشد را وارد نمایید. برای تایید شماره تلفن یک SMS حاوی کد دریافت می کنید تا شماره شما وریفای شود.
از شماره ایرانسل استفاده نمایید (اس ام اس بین المللی را بهتر دریافت می کند)
پس از علامت (+)؛ بترتیب کد کشور ۹۸ و بعد شماره کامل موبایل خود را بدون (۰) تایپ کنید.


webmoney ثبت نام در

۳- فرم آن لاین مربوطه را پر کنید:
۱:نام مستعار ۲:نام خانوادگی ۳:نام ۴:پر کردن اجباری نیست ۵:جنسیت ۶:تاریخ تولد ۷:کشور شما ۸:شهر ۹:آدرس محل سکونت ۱۰:ایمیل ۱۱: سوال کنترلی ( این سوال و پاسخ آن بسیار مهم است. آنها را فراموش نکنید زیرا در صورت فراموش کردن پسوورد یا بقیه اطلاعات به این بخش نیاز دارید)
در نهایت کد تصویری را وارد نمایید و روی Proceed کلیک کنید.
در قسمت E-mail و Additional E-mail دو آدرس معتبر و متفاوت از خودتان درج نمایید.

 

آموزش ثبت نام در webmoney

 

۴- اطلاعات مندرج در این صفحه را برای آخرین بار بررسی کنید و اگر نیاز به اصلاح داشتند به عقب برگردید و اصلاحات را انجام دهید.
توصیه می کنیم از این صفحه یک پرینت بگیرید
و یا آنرا save کنید تا همیشه بدانید که در فرم وب مانی چه مشخصاتی را وارد کرده اید.

مرحله سوم ثبت نام در وب مانی:

صفحه تایید شماره موبایل ظاهر می شود.
در این صفحه کد ارسال شده به موبایلتان را در کادر مربوطه درج کنید و روی دکمه proceed کلیک کنید.
ارسال اس ام اس به موبایل شما ۱-۲ دقیقه طول می کشد. اگر اس ام اس نیامد روی click here کلیک کنید تا مجدد ارسال شود. در طول ۲۴ ساعت میتوان تا سه بار درخواست ارسال اس ام اس کرد. اگر ارسال نشد بعد از ۲۴ ساعت مجددا تلاش نمایید.
اگر بخواهید شماره را تغییر دهید با کلیک روی change your mobilephone number این کار را انجام دهید.

ثبت نام در wmtransfer

۷- پس از وارد کردن کد مربوط به وریفای شماره موبایل، صفحه اخر نمایش داده می شود، که از شما می خواهد password را تعیین کنید.
۸- در این لحظه وارد حساب تان در وب مانی شده اید. اینجا محیط کاربری حساب mini شما است. WMID شما در این صفحه نمایش داده می شود

 

در صفحه بالا می توانید با کلیک کردن روی enable برای هر یک از گزینه های Classic – Light – Mobile می توانید نوع حساب موردنظرتان را فعال یا غیر فعال نمایید. تفاوت این حساب ها در زیر آورده شده:

 

۱٫ اگر شما قصد خرید از فروشگاه های آن لاین را دارید، به طوریکه در روز بیش از دویست دلار و در هفته بیش از پانصد دلار و در ماه بیش از هزار دلار وب مانی نیاز ندارید و هزینه نمی کنید، WMKeeper Mini برای تان بسیار مناسب است.
۲٫ اگر شما در حال انجام معاملات با حجم بالا هستید، مانند انجام معاملات آن لاین بورس بهترین گزینه انتخاب WMKeeper Classic است.{۳٫ WMKeeper Light برای کسانی توصیه می شود که تمایلی به نصب WMKeeper Classic روی کامپیوتر شخصی خود ندارند و در عمل تفاوتی بین این نوع حساب با Classic وجود ندارد. به این نوع از حساب در بستر HTTP و بدون نیاز به برنامه WM keeper می توان متصل شد (تنها از طریق خط اینترنت متصل به کامپیوتر شخصی یا موبایل)

چگونه در وب مانی مینی کیف پول ایجاد نمایید:
اگر می خواهید در وب مانی مینی خود کیف پول جدید ایجاد نمایید , تبادل وجه داشته باشید، لطفا مراحل زیر را انجام دهید :
۱-  از طریق لینک زیر وارد حساب مینی خود شوید.

https://my.wmtransfer.com

۲- مانند تصویر بروی علامت + کلیک کنید.
۳-  از لیست آبشاری نوع کیف پول خود را انتخاب کنید. (در ایران معمولا wmz کیف پول دلاری استفاده می شود) سپس جهت تایید توافقنامه accept the terms of the را انتخاب کنید و سپس دکمه creat را بزنید.
۴-هنگامیکه کیف پول با موفقیت ایجاد شود، پیغامی مطابق تصویر زیر مشاهده می نمایید .

حال شما باید برای دریافت و ارسال پول از این wmz استفاده کنید
به نوعی شماره حساب شماست

برای مثال شماره Z117136332213 نشان دهنده یک حساب دلاری می باشد. انتقال از یک واحد پول تنها به همان واحد پول امکان پذیر است. بنابراین اگر شما در حساب دلاری خود پول داشته باشید، فقط می توانید به حساب دلاری کاربران دیگر، یعنی شماره هایی که با حرف Z شروع می شوند، پول بریزید.
هزینه انتقال در وبمانی، ۰٫۸% است که از حساب فرستنده کسر می شود. مثلاً اگر فرستنده بخواهد ۱۰۰$ به حساب گیرنده بریزد، سایت ۰٫۸$ به عنوان کارمزد درنظر می گیرد و بنابراین برای این که ۱۰۰$ کامل به دست گیرنده برسد، فرستنده باید ۱۰۰٫۸$ به حساب گیرنده واریز نماید

3/5 - (2 امتیاز)
بستن