دیگر سیستم ها

کسب درآمد از طریق لایک و کامنت در یوتیوب و فیسبوک

کسب درآمد روزانه تا ۲ دلار از طریق لایک و کامنت در یوتیوب
مینیمم برداشت ۲ دلار – برداشت به اوکی پی و پیزا

وضعیت سایت : از کار افتاده

با سلام با معرفی سایت جدیدی برای کسب درآمد از یوتیوب و فسبوک در خدمت شما هستم
سایتهای خارجی زیادی در زمینه پرداخت به کاربران در ازای لایک پیج های فیسبوک یا یوتیوب فعالیت می کنند ولی خب بیشترشون یا معتبر نیستند یا به حسابهایی مثل پی پال(PayPal) پرداختی دارند که این حساب ها با ایرانی ها مشکل دارند. اما likesplanet از جمله اون سایت هایی هست که به اوکی پی (Okpay) پرداختی داره و حداقل پرداختیش هم به این حساب ۲ دلار هستش. شما در بدو ثبت نام در سایت ۵۰ پوینت و ۱ سنت دریافت می کنید که با کمی کار می تونید به حداقل برداشت یعنی ۲ دلار برسید. اوکی پی (Okpay) همونطور که میدونید از جمله معدود حسابهای معتبر بین المللی هست که ایران رو تحریم نکرده. برای افتتاح حساب در اوکی پی / Okpay روی اینجا کلیک کنید.

برای ورود و ثبت نام لطفا روی لینک و یا بنر زیر کلیک کنید
هر یک پوینت = ۰٫۰۰۰۲$
هر ۵۰۰۰ پوینت ۱ دلار
پرداخت به حساب های ارزی : اوکی پی , پیزا و پیپال /  Okpay, PayPal – payza
مینیمم میزان برداشت ۲ دلار هست .

آموزش کار با likesplanet :

ابتدا مطابق تصویر زیر به صورت همزمان و در یک صفحه از مروگرتون وارد اکانت فیسبوک و likesplanet بشید.پیشنهاد می کنم که از اکانتی به غیر از اکانت اصلی فیسبوکتون استفاده کنید .

پس ازاین فقط برای یک بار نوبت به ست کردن این دو تا اکانت با هم میشه. به این منظور در اکانت likesplanet در سمت راست صفحه و در قسمت Earn Points روی گزینه FB Photo Likes کلیک کنید.در صفحه باز شده روی لینکی که در قسمت آبی رنگ قرار داره کلیک کنید و در صفحه بعد مطابق شکل زیر در قسمت مربوطه اسم اکانتتون در فیسبوک رو در قسمت FaceBook Account Name وارد کرده و روی دگمه Set Account کلیک کنید.

اگر همه چیز درست باشه با پیغام سبز رنگ ست شدن دو اکانت با هم مواجه خواهید شد.پس از این بعنوان مثال برای لایک کردن صفحات فیسبوکی از طریق این سایت سمت راست اکانتتون و در قسمت Earn Points روی گزینه FB Page Likes کلیک کنید.

در صفحه بازشده چندین باکس مثل تصویر زیر خواهید دید.روی گزینه Like کلید کنید .

یک تب جدید در مرورگرتون باز میشه که پس از مدت اندکی شما باید در اون مطابق تصویر زیر دنبال گزینه like بگردید و روی اون کلیک کنید تا تبدیل به Liked بشه . پس از اون می تونید این صفحه رو ببندید

اگر همه چیز درست باشه پس از مدت اندکی مطابق شکل زیر پیغامی سبز رنگ شبیه تصویر زیر خواهید دید که امتیاز و مبلغ مورد نظر به حسابتون واریز شده.

بقیه گزینه ها رو مثل دنبال کردن، به اشتراک گذاری و لایک عکس هم شبیه همین مراحل رو داره .

در ضمن واریزهای این سایت به اوکی پی(Okpay) در کمتر از یک ساعت انجام میشه.

———————————————————————

Sign up for OKPAY and start accepting payments instantly.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بستن