دیگر سیستم ها

سایت Hitleap | افزایش بازدید دائمی سایت و وبلاگ شما به همراه روش کسب درآمد

hitleap بهترین سایت تبادل ترافیک خارجی

Best Traffic Exchange Site

 بهترین سایت تبادل ترافیک خارجی
ارسال بازدید کننده و ترافیک از هر سایتی به وبلاگ و یا سایت شما
+ روش کسب درآمد از سایت تبادل ترافیک Hitleap

با سلام
حتما شما هم یکی از کسانی هستید که وبلاگ شخصی یا سایتی دارید و به نوشتن مطالب می پردازید و حتماً هم بازدید سایتتون براتون خیلی اهمیت داره . ممکنه دست به هر کاری زده باشید ولی بازدید دلخواهتون رو هیچ وقت نداشتین . این مقاله رو تا اخر با من باشید تا سایتی رو بهتون معرفی کنم که یک افزایش بازدید و ترافیک ابدی برای سایتتون بیارید .
حتماً از فواید افزایش بازدید و ترافیک سایت اگاهی دارید ؛ افزایش ترافیک که داشته باشید ، رتبه تون تو الکسا بالا می ره ، سایت ها بهتون تبلیغ میدن و غیره
راه های زیادی در نت وجود داره که میشه بازدید یک وبلاگ یا سایت رو بالا برد ؛ موتور های جستجو ، تبلیغ در سایت ها ، فروم ها و غیره
اما هیچ کدوم از این ها نمی تونن بازدید بالای سایت شما رو تضمین کنن . نمی تونن به طور قطع بگن که ما در ازای دریافت این مبلغ و ارائه این خدمات برای شما مثلاً روزانه ۱۰۰۰بازدید کننده می فرستیم تازه اگه راست بگن و همه ی این کارا رو انجام بدن بازم این بازدید دائمی نیست و طی چند ماه به پایان می رسه

خلاصه می کنم من قصد دارم سایتی خارجی رو بهتون معرفی کنم که اگر توش فعالیت مستمر داشته باشید (جذب زیرمجموعه از طریق معرفی این سیستم) ، تا عمر دارید براتون افزایش بازدید و ترافیک میاره.
سایت Hitleap با داشتن رتبه ی الکسای جهانی ۶۰۰۰ می تونه یکی از بهترین سایت های افزایش بازدید خودکار باشه!

سایت اتوسورف یا  سایت تبادل ترافیک  چیه؟
سایتیه که شما به ازای بازدید اتوماتیک از سایت های تبلیغی موجود در اون سایت مقداری پوینت یا امتیاز برای نمایش سایت های خودتون دریافت می کنید.
اما مزایای این سایت ها نسبت به نمونه ی ایرانی اینه که شما به میزان بسیار بیشتری امتیاز دریافت می کنید

خب شما با فعالیت در این سایت میتونید رتبه ی الکسای خود رو هم افزایش دهید!!!!فقط کافیه یک بار امتحان کنید تا چندین هزار بازدید به دست بیاورید.

قابلیت مهم دیگه ای که این سایت داراست ارسال ترافیک از هر سایتی به سایت شماست – برای مثال شما میتونید از سایت گوگل یا یاهو برای سایت خود بازدید کننده بفرستید.برای این عمل شما باید اکانت پرمیوم/Premium سایت رو از قسمت Membership overview تهیه کنید.

آموزش تصویری ثبت نام و فعالیت در سایت :

ابتدا از طریق لینک پایین ثبت نام کنید

ثبت نام در hitleap

Best Traffic Exchange Site

بعد از ورود به سایت برای ثبت نام فیلد ها را پرکرده
طبق عکس موارد را پُر نماید و توجه داشته باشید که ایمیل واقعی خود را وارد کنید چون این سایت نیاز به تایید توسط ایمیل دارد.
پس از انجام اینکار یک ایمیل از طرف سایت به ایمیل شما ارسال می شود توجه داشته باشید که قسمت اسپم ایمیل خود را نیز نگاه کنید.

ثبت نام در hitleap

سپس نرم افزار HitLeap Viewer Application این سایت رو  برای سورف از قسمت Traffic Exchange دانلود می کنید وقتی نرم افزار رو دانلود کردید از داخلش دوباره لاگین کنید.
هیچ کاری نیاز نیست انجام بدید در وسط صفحه برنامه بر روی  Traffic Exchange کلیک کنید و سایت ها به صورت اتوماتیک سورف میشن و شما به ازای هر میزان مشاهده ۰٫۷ اون مقدار رو برای خودتون دریافت می کنید. و ترافیک به سوی سایت ویا وبلاگی که ثبت نام کرده اید سرازیر شود.

برای ثبت سایت و یا وبلاگ خود, روی گزینه My Websites که در عکس پایین مشخص است کلیک کنید و مراحل را طبق عکس زیر انجام دهید:

آموزش کسب درآمد از سایت هیت لیپ در لینک پایین :

[ترفند بی نهایت] کسب درآمد تا چندین دلار در روز + ترافیک رایگان برای سایت شما

معرفی بهترین سایت های تبادل ترافیک ایرانی و خارجی | Top Traffic Exchange List

کسب درآمد با کوتاه کردن لینک _ Top Url Shortener

Rate this post

1 دیدگاه

  1. سلام این سایت چگونه برای وب سایت ما ترافیک جذب میکنه؟؟
    یا وب سایت ما به چه صورت برای افراد به نمایش در میاد ؟ یعنی افراد که در نرم افزار مشغول به جمع آوری امتیاز هستند وب سایت ما براشون به نمایش در میاد؟ آیا به اینصورت هستش؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بستن