دیگر سیستم ها

Supernovaox | کسب درآمد حرفه ای اینترنتی + پرداخت به پاییر و پرفکت مانی

سایت معتبر خدمات اینترنتی supernovaox
کسب درآمد کاملا ساده اما حرفه ای
۲۰ درصد سود به ازای هر ۱۰ دلار سرمایه گذاری
پرداخت به حساب اینترنتی پرفکت مانی و بیت کوین
۱۲۴۸ دلار برداشت تا به اینجا + سند برداشت
وضعیت : از کار افتاده

سلام
با معرفی سایتی دیگر برای درآمد زایی از اینترنت در خدمت شما هستم .
سایت مورد نظر که معرفی خواهد شد , سایت کلیکی , سورف , تسک , یا سرمایه گذاری نیست . بلکه این سایت زیرمجموعه یک کمپانی خدمات اینترنتی و اینترنت مارکتینگ با ۵ سال سابقه می باشد.
کمپانی بازاریابی سنگاپوری TeamVinh International که دارای سابقه ۵ ساله در ارائه خدمات اینترنتی و بازاریابی اینترنتیست اقدام به تاسیس یک مجموعه جدید تحت عنوان VodeOx نموده ، که این مجموعه نیز به ارائه خدماتی چون ویدئو ایمیل و ویدئو کنفرانس دیجیتال ، محصولات مبتنی بر icloud ، آپلیکیشن های موبایل و … خواهد پرداخت.

کسب درآمد از سایت حرفه ای supernovaox :

و اما سایتی که ما معرفی می کنیم با نام supernovaox سایت پیش معرفی و به نوعی معرف VodeOx می باشد که در بالا معرفی شد که نزدیک به ۵ روز از افتتاح اولیه اون می گذره و نزدیک ۲۰ روز دیگر افتتاح رسمی خواهد شد.
این سایت برای جذب افراد به منظور گسترش بازاریابی برای محصولات و خدمات VodeOx با آفری جالب ۲۰ درصد سود به ازای هر ۱۰ دلار سرمایه گذاری خواهید داشت
برای این کار هم لیننک زیرمجموعه خودتون رو باید به دوستانتون بدید یا تبلیغ کنید تا افراد دیگر با لینک شما در سایت ثبت نام کنند.

پرداخت های سایت:

پرداخت به اگوپی – پیپال و …. مینیمم برداشت هم ۲ دلار هستش و پرداخت ها تا ۴۸ ممکنه طول بکشه
برای برداشت از سایت هم ابتدا از قسمت processor info شماره حساب خودتون رو ثبت کنید سپس باید از قسمت Withdraw funds طبق دستورالعمل نوشته شده در آنجا درخواست برداشت  بدید
To withdraw to EgoPay(20%fee)/Solid Trustpay(10%fee) please select Paypal Balance, fill in the amount requested, and in the comment section put EP or STP along with the email address that is attached to that account
برای برداشت به EgoPay توی گزینه ها PayPal رو انتخاب کنید و در بخش Comment بنویسید EP و ایمیل اکانت اگو پی رو هم بنویسید تا وجه به حساب اگو پی شما واریز بشه.

+ سند برداشت
—————————-

ثبت نام و شروع کسب درآمد

—————————-

آموزش ساخت حساب رایگان پرفکت مانی

Rate this post
بستن