ارز دیجیتال

نحوه مبارزه با کلاهبرداری در سرمایه گذاری ICO

آگوست 2018 – سفر عمومی تیم توسعه آغاز می گردد

پس از اتمام موفقیت امیز آی سی او، تیم سنتینل پروتوکول بر روی تشکیل یک تیم قدرتمندتر توسعه تمرکز کرده، تیمی که قادر به ساخت محصولات مورد نیاز و برنامه ریزی شده پروژه ما باشد!

خوشبختانه ما موفق با یافتن تیمی بسیار عالی و خلاق در راستای ماموریت و نیازهای خود شدیم! تیمی که مارا در مسیر ساخت یک لایه ی امنیتی غیرمتمرکز برای ایمن سازی محیط کریپتو یاری کنند.

به عنوان رییس بخش تکنولوژی ِ چنین تیم بی نظیری، بسیار خوشحالم که عضوی از این تیم هستم و از نزدیک شاهد اجرای برنامه های مورد نیاز برای اکوسیستم خود در سالیان اتی خواهم بود.

در حال حاضر تمرکز اولیه تیم محدود به توسعه محصولات برنامه ریزی شده در وایت پیپر نشده، و بصورت مستمر در حال رصد نیازهای امنیتی کاربران هستیم که آنها را در اسرع وقت برطرف کنیم. با تلاش در کنار توسعه دهندگانی با تجربه “استارتاپ ناب”

ما را قادر ساخته که به سرعت یک “محصول مناسب حداقلی” را تعریف کرده و به گرداوری هرچه بیشتر کاربران خشنود و راضی بپردازیم.

باور اساسی ما آن است که، در انتها، آن چیزی که واقعا مهم است! ارزش واقعی فراهم شده توسط سرویس های موجود در اکوسیستم ما است!

اولین عرضه محصول ما در تاریخ 22 آگوست خواهد بود! این عرضه شامل نسخه اولیه TRDB  ما در فرم یک نرم افزار غیرمتمرکز خواهد بود و در کنار آن ، پورتال سنتینل پروتکل و راهکار حفاظت اسم آی سی او هم خواهد بود.


1. بانک اطلاعاتی اعتبار تهدید –
TRDB

همانطور که متوجه شدید TRDB مهم ترین جز اکوسیستم پروژه سنتینل پروتکل است. که اولین بانک اطلاعاتی غیرمتمرکز تهدید در بلاکچین عمومی خواهد بود.

زمانیکه در حال طراحی دیتابیس خود بودیم، تلاش کردیم که از راه کارهای موجود شامل استاندارد STIX محک بزنیم.

ما مفهموم یک “اندیکاتور” را معرفی کردیم، که واحد مشاهده ای همچون یک url  یا ادرس کیف پول است.

برای تشریح یک “حادثه” امنیتی، چندین اندیکاتور به بکدیگر متصل خواهند شد جاییکه هر اندیکاتور میتواند با حادثه های دیگر چندین رابطه داشته باشد.

درحالیکه شبکه ما رشد می کند، انواع مختلف اندیکاتورهای ما برای پوشش رنج وسیع تری از اپلیکیشن ها گسترش می باید. اپلیکیشن هایی شامل امنیت نقطه پایان یا راه کار های امنیت شبکه.

بانک اطلاعاتی اعتبار تهدید – TRDB

2.پورتال سنتینل

پورتال سنتینل جز کلیدی دیگری در اکوسیستم ماست که متخصصان امنیتی ما بطور مستمر گزارش های امنیتی کاربران یا گزارشهای اتوماتیک سیستم را بررسی می کنند.

وجود چنین جامعه غیرمتمرکزی ان چیزی است که آگاهی تهدید انی را امکان پذیر می سازد.

هدف اصلیِ اولین عرضه ما فراهم سازی یک محل کار مناسب برای سنتیل های ما از لحاظ رابط کاربری و گردش کار است.

در جریان بتای بسته شده با پری-سنتینل ها متوجه شدیم که توانمندسازی متخصصان امنیتی با خصوصیات مفید و ابزارهای مناسب مهم ترین بخش است.

ما بطور مستمر فیدبک های جامعه سنتینل را بررسی خواهیم کرد.

پورتال سنتینل پروتکل

3. افزونه کروم – راه کار حفاظت برای شرکت کنندگان در آی سی او ها

همانطور که قبلا اشاره شده بود، در جریان آی سی او خود ما! شاهد انواع اسکم ها و تلاش های کلاه برداری بودیم، که همین موضوع ما را به سمت ساخت راه کار حفاظت از آی سی او ها به عنوان اولین کاربرد TRDB هدایت کرد!

تیم توسعه ما در حال کار بر روی یک لایه api مقیاس پذیر است که هر کاربر را قادر به پرس و جو پیرامون هر اندیکاتور مربوط به رویداد کنونی موجود در مرورگر همچون ، آدرس سایت، کیف پول و اکانت سوشیال مدیا می کند.

بدون هیچگونه درنگی، کاربران متوجه هرگونه اسکم و اتفاق مشکوکی در هنگام مرور صفحات خواهند شد.

ما همچنین اندیکاتورهای وایت لیست را برای پروژه های بزرگ آی سی او فراهم می کنیم، جاییکه کاربران می توانند اطلاعات تایید شده بلاک چین را قبل از هرگونه ارسال تراکنش بررسی کنند.

پس از این چه می شود ؟

به جز سه محصولی که در آگوست راه اندازی می شود، تیم ما بر روی یک پلن مهم دیگر نیز کار میکند، همچون سیستم هوشمند تراکنش ها بر اساس یادگیری ماشین که بصورت خودکار به جست و جوی تراکنش های با الگوی مخرب می پردازد.

برای کشاندن شرکای استراتژیک برای همکاری، رابط برنامه نویسی TRDB  برای اکسچینج های اصلی و سرویس های کیف پول پشتیبانی خواهد شد. با ما در اپدیت های بعدی همراه باشید.

1/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بستن