ارز دیجیتال

آی سی او Dav Network – وسایل نقلیه خودران غیرمتمرکز – DAV

با سلام. همانطور که در مطلب قبلی توضیحات جامعی پیرامون آی سی او ها یا همان عرضه اولیه کوین ارائه کردیم! نوبت به معرفی یک آی سی او خوب می رسد.
امروز با معرفی یک آی سی او در خدمت شما هستیم:
آی سی او Dav Network – وسایل نقلیه خودران غیرمتمرکز – DAV

آینده حمل و نقل، شبکه ی وسیعی از وسایل نقلیه خودران (خودروهای خودران ، کامیونها و هواپیماهای بدون سرنشین) خواهد بود. آیا شما هم بخشی از آن هستید یا نه ؟

آی سی او Dav Network

پروژه DAV یک پلت فرم حمل و نقل مبتنی بر بلاک چین است که وسایل نقلیه را قادر می سازد با استفاده از توکن های DAV با یکدیگر همکاری کرده و ارتباط برقرار کنند. DAV در حال توسعه زیرساخت های زیربنایی و پروتکل هایی هستیم که وسایل نقلیه خودران را به یکدیگر متصل کرده (از قبیل اتومبیل، هواپیماهای بدون سرنشین، قایق ها و ربات ها)، و یک شبکه حمل و نقل بزرگ ایجاد می کنند. سیستم ما قابلیت دسترسی به کل شبکه ای از وسایل نقلیه خودران را می دهد تا بوسیله یک توکن Dav آنها را فراخوانده یا به نقطه ای دیگر بفرستند. کاربران همچنین می توانند وسایل نقلیه خود، ایستگاه های شارژ و مراکز خدماتی را بر روی پلت فرم قرار داده و با ارائه خدمات، به کسب درآمد فوق العاده بپردازند.

مشخصات توکن:
مشخصات توکن

مشاوران تیم دو نتورک از بهترین برندهای دنیا هستند، از جمله چندین اکسپرت از تیم اتریوم، مدیر سابق بخش فناوری جنرال موتورز، فضانوردان ناسا و مدیران اجرایی دیگر از سپ ، او پی اس ، اکیونیکس ، آی بی ام ، سیسکو و گوگل . دَو نتورک از بهترین تیم های کارشناسی ارزهای دیجیتال نظیر أ گوب وان و راکت فیول کپیتال امتیازهای حداکثری دریافت کردیم و در مجله Forbes نیز دیده شدیم. دَو نتورک در حال حاضر چندین نمونه کار با شرکای صنعت حمل و نقل را داریم. دَو نتورک در حال تکمیل ساختن اتحاد دو نتورک ، ائتلافی از شرکت ها، نوآوران و رهبران در صنعت خودروهای خودران هستیم تا بتوانیم پیرامون نوآوری ها و استانداردهای شبکه جهانی DAV همکاری کنیم.

در سال های آینده شبکه خودروهای خودران و پهبادها هوایپماها و دیگر وسایل نقلیه  بصورت فعلی نخواهد بود و تصورات مارا به کل تغییر خواهند داد. با یک دکمه میتوانید سفارش خود را تحویل بگیرید حتی از دورترین وفاصل! براحتی پیتزای خود را با پهبادها تحویل بگیرید! با پهبادها براحتی سفر کنید و آن ها را اجاره کنید! حتی در تصور شما نیز نخواهد گنجید که پروژه پروژه دو نتوورک چه کارهایی انجام خواهد داد.
در بخش توکن متریکس شاهد یک سازماندهی بسیار عالی هستیم! 38 میلیون دلار هاردکپ و 5 میلیون دلار برای سافت کپ در نظر گرفته شده و بقیه توکن های فروخته نشده سوخته خواهد شد. همچنین در فروش عمومی  ETH = 10 000 DAV یک خواهد بود.  همچنین در کل 40 درصد برای فروش کل در نظر گرفته شده و مابقی توکن ها در نزد تیم خواهند ماند.

شاهد رود مپ نیز هستیم به گونه ای که این تیم کار خود را از 2017 اغاز کرده و testnet نیز در تاریخ ژانویه 2018 بوده ، در q3 سال 2018 نیز شاهد اولین دلیوری خواهیم بود. هرچند شاهد رودمپ طولانی هستیم.

ویدیو کوتاه بررسی DAV را youtube مشاهده کنید.

اطلاعات بیشتر این ICO در وبسایت رسمی پروژه:
https://Dav.Network

 

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بستن